Wednesday 1 June 2011

Perkiraan Untuk Musim Depan

Belum pun tamat musim 2011, pasukan Kelantan sudah berkira-kira untuk memancing beberapa pemain tempatan dan import untuk musim hadapan.

Menurut lama blog RedsFC News tiga pemain menjadi buruan iaitu Badrol Bakhtiar, pemain tengah Selangor Hardi Jaafar dan penyerang Harimau Muda A Izzaq Faris. Dikhabarkan juga seorang pemain dari Terengganu akan dibeli oleh The Red Warriors (TRW).

Dalam blog Laman PFKE.com pula, dikhabarkan K Soley akan meninggalkan pasukan Kelantan untuk kembali ke Perlis atau Kedah. Sementara itu menurut blog ini, Safiq Rahim, Aidil Zafuan dan Badrol Bakhtiar dikaitkan perpindahan ke Kelantan musim hadapan.

Sejauh mana kebenaran itu, sama-samalah kita nantikan. Yang pastinya, tamatnya musim liga penghujung tahun ini perpindahan pemain akan menjadi semakin rancak. Perpindahan Badrol ke Kelantan mungkin akan menjadi pasti memandangkan pemain ini sudah lama dipancing oleh TRW.

Jika benar musim hadapan kemasukan pemian import dibenarkan, siapakah yang akan menjadi tonggak import bagi Kelantan. Diharap KAFA di bawah pimpinan Tan Sri Annuar Musa dapat memilih pemain yang benar-benar berkualiti untuk memastikan pasukan Kelantan lebih mantap dalam persaingan liga musim hadapan.

No comments:

Post a Comment