Monday 31 August 2009

I got my gun


Akhirnya, dengan pertolongan isteriku, aku dah dapat benda yang aku impikan selama ini (thanks Sayang, sayang Sayang)

Sebenarnya aku masih lagi cetek dalam dunia fotografi ni. Cita-cita tu takdela nak jadi photographer, just a hobby. This is how i can show my creativity (kreatif ke?).

Bila dah dapat tu, hari-hari nak ambik gambar. Nampak apa je nak tembak (shoot). Harap-harap, bila dah tiiap-tiap hari menembak tu, dapat la satu tembakan yang mengena sasaran.

Di sini aku semadikan beberapa tembakan aku pada hari kedua aku memiliki senjata ini.

5 comments:

  1. welcome to the club.. lepas ni beli lense panjang sikit :)

    ReplyDelete
  2. selamat berjaya dgn hobby baru..hehe!

    ReplyDelete
  3. dipersilakan jd photographer keluarga Nik untuk Raya tahun ni...Tahniah..=P

    ReplyDelete
  4. Sedia berkhidmat untuk semua.

    ReplyDelete