Saturday 15 August 2009

Nikon D60


My dream gun.

Aku dah tak sabar nak memiliki benda ni. Namun impian aku tergendala seketika. Duit takde. Nak berhutang tak dapat. Nasib baik ada orang yang tersayang, iaitu isteriku. Thanks sayang. Impian ini akan tercapai nanti.



Ntah kenapa sejak 2 3 bulan kebelakangan ni aku jadi teruja melihat foto-foto yang hebat dan kreatif dalam blog org lain. Dan ramai kawan-kawan ku pun dah terjerumus dalam hobi ni. Jadi aku pun rasa aku pun bolh buat. Ni kira aku betul-betul serius ngan hobi ni. Sebelum ni hangat-hangat sekejap je. Tapi yang ni lain. Jatuh cinta pandang pertama la kot.(Sayang jangan jeles ye...)

So nantikan kemunculan foto pertama aku dari D60 yang akan dipenuhi oleh isteriku impiannya.

3 comments:

  1. terharunya sayang rasa... abang punye impian nak dptkan d60 ni mengalahkan abg dpt adeela dah rasenye.

    ReplyDelete
  2. alamak ade bau2 jeles di situ yer....ala airin...kang nk byk muka pon sah2 muka airin ngn deela la...so leh mula blaja berposing dr sekang yer....hehe![aku ni kasik komen blog airin ke blog jimmy ni...haha!]

    ReplyDelete
  3. waaahhh...best la nk dpt kamera SLR...aA pun lama dah nk beli SLR tp biasa la..duit gaji pun x masuk lagi ni..ni kena set priority nk beli laptop dulu..laptop rosak..

    ReplyDelete