Tuesday 26 February 2013

Fakri milik Kelantan

PEMAIN kebangsaan yang kini beraksi bersama Atletico Sport Clube Reguengos (Atletico SC) dalam Divisyen Tiga Portugal, Ahmad Fakri Saarani sah menyarung jersi Kelantan bagi mengharungi baki saingan Liga Malaysia, musim ini.

Presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa), Tan Sri Annuar Musa mengesahkan perkara itu dan berkata, pemilihan Ahmad Fakri dilakukan bagi perkuatkan jentera serangan The Red Warriors.

“Semua rundingan antara Kafa, Atletico SC dan Ahmad Fakri Saarani selesai kelmarin dan kontrak beliau bersama Kelantan akan berkuat kuasa April ini," katanya.

Kehadiran Ahmad Fakri akan memperkasakan lagi jentera serangan Kelantan yang turut memiliki dua penyerang import iaitu Dimitrios Pertratos (Australia) dan Dickson Nwakaeme dari Nigeria.

Menurut Annuar, Ahmad Fakri dijangka pulang ke tanah air hujung Mac ini sebaik liga divisyen tiga berakhir dan Kelantan boleh mendaftarkan pemain berkenaan apabila jendela pendaftaran pemain dibuka, 8 April nanti.

Annuar bagaimanapun tidak mendedahkan butiran lanjut mengenai kontrak ditandatangani Ahmad Fakri dan keputusan mengambil pemain itu dianggap satu langkah bijak.


Artikel asal: sinarharian.com.my

No comments:

Post a Comment